معرفی محصولات دانش‌بنیان ایران در تانزانیا + فیلم
کد خبر: 4198055
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

معرفی محصولات دانش‌بنیان ایران در تانزانیا + فیلم

در سالروز روز‌های پرخاطره و سرنوشت‌ساز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا برای آشنایی دانشجویان تانزانیا با واقعیت‌های ایران اسلامی، نمایشگاهی در محل رایزنی فرهنگی ایران در دارالسلام برگزار کرد. 

به گزارش ایکنا از تانزانیا، در این نمایشگاه 10 محصول دانش‌بنیان ایرانی در زمینه‌های نفت و گاز، دارویی و پزشکی، کشاورزی، انیمیشن به دانشجویان تانزانیایی با توضیحات کتبی و شفاهی معرفی شد.

پخش چندین کلیپ و فیلم کوتاه از پیشرفت‌های علمی کشورمان بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه، فعالیت‌های بانوان کشورمان در عرصه‌های مختلف سیاسی، ورزشی، علمی و هنری به تصویر کشیده شده بود و جاذبه‌های مذهبی، توریستی و ایران مدرن، به همراه چندین صنایع دستی ایران نیز نمایش داده شد. 

دانشجویان، حضور در این نمایشگاه را بسیار الهام‌بخش دانستند و برگزاری چنین فعالیت‌هایی را در زمانی که کشورهای غربی تمام تلاش خودشان را می‌کنند که با ابزار علمی، فرهنگ غربی و دروغ‌پراکنی‌های خود را بر جوانان تانزانیایی تحمیل کنند؛ بسیار مفید و لازم دانستند. 

حضور صمیمی حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و الوندی، سفیر ایران در تانزانیا و پاسخگویی به پرسش‌های حاضرین باعث شده بود دانشجویان مطالب ارائه شده را با شور و اشتیاق و تعهد بیشتری دنبال کنند.

این برنامه توسط مهمترین شبکه ملی تانزانیا TBC پوشش داده شد.

خبرنگار: مریم رجبی
انتهای پیام
captcha